Dag 3

5 mei 2014 - Cape Palos, Spanje

Vandaag weer vroeg uit de veren. Ma doet rond 9 de rolluiken open en gaat met Ruth een lekker ontbijt aan de haven in het dorp eten. Ik blijf met de kids thuis, die nog heerlijk slapen. Na het ontbijt douchen en de kids klaar maken. Met wat ruzie krijgen we de kids mee La Manga in, de stad in de buurt. We zoeken winkels maar komen langs wat marktwinkeltjes en wandelen naar het historische stadsdeel. Daar zijn wat Romeinse overblijfselen waar we de trappen beklimmen met wat gemekker van Devon die moeite heeft om lang te wandelen op slippers. We drinken wat op de berg en lopen terug de stad door naar de auto. Thuis besluiten mama en ik de ligbedden op het dakterras te zetten en Ruth gaat met de kinderen naar zee. Mama en ik liggen op het dakterras met een boek e een glas wijn in de zon met het geluid van de zee en een geweldig uitzicht over zee. Als Ruth terug komt ruimen we wat op. Dan gaan Ruth en ik een eettentje zoeken. We vinden een hip eettentje op loopafstand van het huis. We eten gefrituurde groente in een deeglaagje met stroop, aardappeltjes gebakken met heerlijke saus en soort kip met sate. Kopje koffie na en we lopen terug via het verlaten strand. Mama ligt op bed en de kids spelen op bed op ipad en tablet. Wat een relaxed dagje.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade